joi, 27 decembrie 2012

Murăturile fac minuni

 Nu conțin calorii sau grăsimi și sunt bogate în nutrienți, favorabili organismului.
 
 Efect antioxidant
  Legumele puse la murat sunt bogate în magneziu și fier și nu își pierd aceste proprietăți. Castraveții conțin antioxidanți care feresc organismul de radicalii liberi cauzatori ai îmbătrânirii premature.
 
 Bogate în vitamina B
  Saramura conține cantități însemnate de tiamină (vitamina B1) - care asigură buna funcționare a sistemului nervos și cel digestiv, și biotină (vitamina B7), care menține un nivel stabil al glicemiei. De aceea este bine să consumi și zeama, nu numai legumele.
 
 Acid lactic pentru piele
  Murăturile conțin acid lactic bun pentru colesterol și tensiune arterială. Bacteriile producătoare se regăsesc și în iaurt, iar prin fermentare, acidul lactic susține sistemul imunitar și te apără de astm și boli de piele.
 
 Condimente digestive
  Condimentele puse la murat au și ele efecte benefice. Semințele de muștar ajută digestia, usturoiul ține sub control bacteriile din organism și ajută sistemul imunitar, iar mărarul este bogat în flavonoizi, antioxidanți naturali.
 
 Fără strănuturi
  Murăturile pot fi consumate și ca gustări rapide. Au cantități importante de vitamina C, care te ferește de răceli și gripe în sezonul rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...